رسیدن به هر چیزی که می‌خواهید
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب کائنات

قانون جذب کائنات، کائنات به تمام مخلوقات خداوند گفته می شود که با نظمی خاص و تغییر ناپذیر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در واقع به قوانین حاکم بر جهان هستی که این نظم را ایجاد می کند، کائنات گفته می شود. و این قوانین خلل ناپذیر توسط خداوند خلق شدند. قوانینی مانند قانون جاذبه یا جذب.

مرحله برای رسیدن به هر چیزی که می‌خواهید – از جمله پول

یکی از دلایلی که اکثر مردم به خواسته‌های خود نمی‌رسند، این است که آنها گام‌های حیاتی آشکار کردن خواسته‌ها و ایجاد هماهنگی با کائنات را نمی‌دانند. در اینجا هفت گام موثر برای آشکار شدن چیزی که می‌خواهید را می‌خوانید.

 

قانون جذب کائناتقانون جذب کائنات

مرحله 1: برای خود روشن کنید چه می‌خواهید.

اگر دقیقا نمی‌دانید چه می‌خواهید؛  نمی‌توانید کارهایی که برای اتفاق افتادن خواسته‌تان لازم است انجام دهید. برای آشکار کردن چیزی، شما باید دقیقا بدانید که چه می‌خواهید. این به این معنی است که شما باید ویژگی‌های خواسته خود را به صورت واضح بیان کنید. طوری که انگار آن چیز بصورت سفارشی برای شما ساخته شده است. برای شروع این مرحله،  لیستی از 20 تا 25 مورد را که می‌خواهید به آن برسید؛ ایجاد کنید. و خصوصیات مثبت هر مورد را کنارش بنویسید. (ممکن است به جای کلمات از تصاویر استفاده کنید.) “من یک ماشین می‌خواهم.” این جمله خیلی کلی است. برای مثال اگر بگویید: “من یک پژو 206 که کمتر از  600  کیلومتر کار کرده است و قیمتش کمتر از 25 میلیون  تومان است؛ می‌خواهم.” رسیدن به آن بسیار ساده‌تر می‌شود. همانطور که لیست خود را ایجاد می‌کنید، مجوز دریافت خواسته‌هایتان را صادر می‌کنید.

 

مرحله 2: خواسته خود را با کائنات در میان بگذارید.

هنگامی که لیست خود را آماده کردید، وقت آن است که فرکانس خود را به کائنات بفرستید و آنچه را می‌خواهید؛ درخواست کنید. هنگامی که خواسته شما برای کائنات روشن می‌شود به راحتی می‌تواند برای آشکار شدن آن در زندگیتان به شما کمک کند. اگر خواسته خود را بیان نکنید، باز هم سعی خواهد کرد که به شما کمک کند، اما خواسته شما را حدس می‌زند و ممکن است آن چیزی نباشد که واقعا می‌خواهید.

راه‌های زیادی برای ارسال فرکانس مثبت به کائنات وجود دارد مانند: عبادت، مدیتیشن، تجسم خلاق و دعا. نوشتن نامه‌ای به کائنات راه ساده‌ای برای رسیدن به خواسته‌هایتان است. هر روز به کائنات بگویید چه چیزی را می‌خواهید؛ این کار به واضح‌تر شدن خواسته‌ی شما کمک می‌کند.

 

مرحله 3: فعالیت‌هایی را برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید.

آشکارسازی اهداف؛ هنر هماهنگی با کائنات است. کار روی اهداف‌تان شانس شما را برای دریافت آنچه می‌خواهید افزایش می‌دهد. همچنین سرگرم کننده نیز هست. 3 کاری را که همین امروز برای نزدیک شدن به هدف خود می‌توانید انجام دهید بنویسید. اگر نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید، از Google استفاده کنید. به احتمال زیاد کسی با همین مشکل مواجه شده است و درباره آن نوشته است. به خودتان اجازه دهید از آنچه که دیگران انجام دادند؛ الهام بگیرید. اقدام کنید و تا رسیدن به هدف خود این فعالیت‌ها را ادامه دهید.

 

مرحله 4: جریان را در دست بگیرید.

همانطور که در جهت رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنید ، ممکن است دلسرد  و نا امید شوید. اگر با خود در جنگ هستید و شک دارید که خواسته‌تان اتفاق بیفتد؛ به این روند اعتماد ندارید. هنگامی که شما درباره‌ی چگونگی آشکار شدن خواسته‌ها؛ سوال می‌کنید، به کائنات می‌گویید که هیچ چیز اثبات نمی‌کند که این فرایند کار می‌کند. در اینجا قانون جذب با فرستادن تجربیات، شما را متوقف می‌کند و باعث می‌شود گیر بیفتید. برای آشکار شدن خواسته‌ها، باید به این روند اعتماد کنید. هر زمان که تردید کردید به خودتان بگویید: “هر روز به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شوم. کائنات پشت من است و این عالیست. “تا زمانی که این جریان را باور کنید، این عبارت را تکرار کنید.

 

مرحله 5: پذیرش و تایید آنچه دریافت می‌کنید.

کائنات همیشه به شما کمک می‌کند، ممکن است به راحتی نشانه‌ها را از دست بدهید. (به خصوص وقتی که به روش‌های غیر منتظره‌ای ظاهر می‌شوند.) هنگامی که شما شروع به تایید و دریافت علائم از کائنات می‌کنید، کائنات بیشتر از آنچه را که می‌خواهید به شما می‌دهد. راه خوب برای شروع این مرحله این است که مدارک و شواهد را در پایان روز در یک دفترچه بنویسید. هر چیزی را که در طول روز رخ داده است و شما را به هدفتان نزدیک می‌کند یادداشت کنید. به عنوان مثال:  اگر سعی می‌کنید از بدهی خلاص شوید و بانک سود وامش را با شرایطی به شما می‌بخشد؛ این نشانه‌ است و یعنی به زودی بدهی خود را به صورت کامل می‌پردازید. نشانه همینطور می‌تواند یک نقل قول الهام بخش باشد که در تلگرام یا اینستاگرام با آن رو به رو شده‌اید.

 

مرحله 6: ارتعاش خود را بالا ببرید.

با توجه به قانون جذب، شما آنچه را که می‌فرستید، جذب می‌کنید. برای جذب بیشتر آنچه که می‌خواهید، بایدارتعاش خود را بالا ببرید. ارتعاش‌ها مانند سیگنال‌های رادیویی کوچک شما هستند که به طور مداوم به کائنات فرستاده می‌شوند. شما باید سیگنال خود را با یک فرکانس قابل قبول مانند مثبت ماندن و سپاسگزاری دریافت کنید. و آنچه که همه باید انجام دهید این است که احساس شادی کنید. روزی حداقل 10 تا 15 دقیقه وقت بگذارید و کاری را که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید، انجام دهید. این کار می‌تواند هر چیزی باشد مانند تماشای یک ویدیو کوتاه، ورزش یا تفکر. به شما اطمینان می‌دهم با این کار می‌توانید ارتعاش خود را بالا ببرید. به خاطر داشته باشید که خلق و خوی ناخوشایند بدان معنی است که شما رفتار ناخوشایند بیشتری را به سوی خود جذب می‌کنید. مثبت ماندن ساده ترین راه برای مطمئن بودن از بدست آوردن چیزهای خوب است.

 

مرحله 7: مقاومت خود را از بین ببرید.

اگر هنوز به چیزی که می‌خواهید نرسیده‌اید، احتمالا شما در برابر دریافت آن مقاومت می‌کنید. شک و تردید، درد، تعویق، نا امیدی، اضطراب، ترس، تاسف و تحقیر همه‌ی اینها نوعی مقاومت و کاملا طبیعی هستند. وقتی متوجه مقاومت‌های ذهنی شدید، آرامش خود را حفظ کنید؛ نفس عمیق بکشید و بگویید: “من در برابر موهبت‌هایم مقاومت نمی‌کنم. من سزاوار بهترین‌ها هستم. من همه‌ی موهبت‌هایم را می‌پذیرم.” رسیدن به اهداف‌تان 100٪ امکان پذیر است، اما برای انجام این کار باید از تمام مراحل استفاده کنید.

مرحله 1: برای خود روشن کنید چه می‌خواهید.

مرحله 2: خواسته خود را با کائنات در میان بگذارید.

مرحله 3: فعالیت‌هایی را برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید.

مرحله 4: جریان را در دست بگیرید.

مرحله 5: پذیرش و تایید آنچه دریافت می‌کنید.

مرحله 6: ارتعاش خود را بالا ببرید.

مرحله 7: مقاومت خود را از بین ببرید.

 

نویسنده:  Nathalie Guerin

ترجمه: گروه تحقیقاتی نیک جذب





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: